poszukując doskonałości

poszukując doskonałości

2014-08-26

mugo_1

Jest to jedno z moich pierwszych drzew, od których zacząłem przygodę z bonsai. Kosówka kupiona na "zielonym rynku" trafiła w ręce mojego obecnego przyjaciela, Piotra Czerniachowskiego. Był to pierwszy krok do poznania wspaniałych ludzi, cudnych miejsc oraz pięknych drzew, które ukształtowały kolejne moje lata związanych ze sztuką bonsai...
a był to rok 2007...

Świeżo, po formowaniu






Sezony kolejne, kosówka przeżyła w samotności. Z żalem serca opuściłem ją i wyjechałem studiować... trochę inną wiedzę ;) Moje pierwsze bonsai zostało zapomniane. Czas na reaktywację "tematu" nadszedł w roku 2013. Została przesadzona latem, pod okiem przyjaciela Bogdana Pociaska. Jesienią przyszedł czas na drugie formowanie...

Przed:




Po:


Nabrała trochę innego charakteru...
Natomiast na nowo znalazła zainteresowanie. Najwyższy czas poświęcić roślinie więcej uwagi i czerpać przyjemność ze ścigania wzorca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz